VI ÄR OVER THERE

I DET STORA LANDET I VÄST OCH DEN LILLA STADEN GREENSBORO I ÖST

Thursday, January 22, 2009

Mac + Carin = Sant

För ett år sedan köpte jag en ny dator. Jag har dock aldrig gillat den, vi har liksom inte riktigt kommit överrens. Claes tycker dock att den är bra så nu när Claes dator börjar packa ihop så bestämde vi att jag köper en ny dator och Claes tar över min.
Jag har äntligen tagit steget som jag länge funderat på. Jag har blivit Mac-ägare. Jag hoppas vi skall trivas ihop och ha många trevliga stunder tillsammans. Idag fredag skall den komma hem till oss, välkommen till Hult.

2 Comments:

  • At 6:34 AM , Anonymous Anonymous said...

    Ska bli spännande att se hur ni trivs ihop. Lycka till!

    Marianne

     
  • At 7:10 AM , Anonymous Anonymous said...

    Har Macen kommit?
    Marianne

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home