VI ÄR OVER THERE

I DET STORA LANDET I VÄST OCH DEN LILLA STADEN GREENSBORO I ÖST

Thursday, January 25, 2007

Jobbintervju...

..ja, jag har varit på en jobbintervju. Det var för ett jobb på Volvo att stå i deras egna "giftshop". Det är ett svensk företag som har hand om denna lilla affär så det var två svenskar som intervjuade mig.
Det var intressant att vara på arbetsmarknaden igen och gå på jobbintervju. Jag har dock ingen aning om hur jag gjorde ifrån mig men jag hoppas att jag i alla fall inte gjorde bort mig.
Om ca 1-2 veckor skall de ha ett svar och jag tror att jag hoppas på att det är ett jakande. Jag är inte helt säker på att jag har lust att jobba där men just nu känns det som om det är bättre än inget.

Ikväll skall jag gradera i Taekwondo för första gången. Det skall bli väldigt roligt och lite pirrigt.
Mer rapport och bilder om det imorgon

Kram till er alla

1 Comments:

  • At 3:45 PM , Anonymous Anonymous said...

    hej gumman! gud va kul för dig hoppas dt går bra.. självklart att dt känns bättre än inget alls kan jag tänka mig iaf... hoppas allt e bra annars! många kramar cattis m. familj

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home