VI ÄR OVER THERE

I DET STORA LANDET I VÄST OCH DEN LILLA STADEN GREENSBORO I ÖST

Tuesday, February 06, 2007

Förlkylt

Här är det förkylt med allt vad det innebär, snorig näsa, nysningar, hosta och kliande hals. Jag sitter i soffan och dricker varmt kaffe. Jag har kurerat mig rå vitlök och massor av c-vitamin. Även om det inte finns några huskurer som fungerar enligt vetenskapen så kan allt vara värt att prova. Jag tycker faktiskt att det är bättre idag än vad det var igår innan vitlökskuren.
Trots det har jag bestämt mig för en dag i soffan med en god bok. Det har blivit en del läsande sen jag kom och det känns väldigt lyxigt att kunna sitta och läsa bok efter bok. Har dock snart inga böcker kvar att läsa så då blir det att ge sig ut i den amerikanska bokdjungeln.

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och läsa det sista i Damernas detektivbyrå.

1 Comments:

  • At 4:10 AM , Anonymous Anonymous said...

    Usch det låter inge vidare, du får försöka att krya på dig. Själv är jag inte förkyld men skittrött, hade robjensmöte igår kväll, har inte sovit någe vidare natt (som vanligt) pannan hade stannat i natt så vi hade inge varmvatten i morse... MEN, det ringde just en gubbe på vår annons om att köpa en flyttbar stuga, han ville skänka oss en stuga, kan du tro. Så vi ska åka och titta på den på lördag, så kanske kanske, om det inte är så att den är helt upprutten typ, vi får väl se.

    Krya på dig i soffhörnet,
    Kram Carina

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home