VI ÄR OVER THERE

I DET STORA LANDET I VÄST OCH DEN LILLA STADEN GREENSBORO I ÖST

Friday, February 09, 2007

Vecka 6

Ja, nu lider åter en vecka mot sitt slut. En vecka som har varit full av bokläsning, Taekwondoträning och inte så mycket mera. Förkylningen har gått över och jag är åter full av energi, energi som jag inte riktigt vet var jag skall göra av alla gånger. Just i skrivandets stund tycker jag att det skulle vara skönt med ett jobb. Jag hoppas och tror fortfarande att det kommer att dyka upp något snart, när man minst anar det.
Det skall bli skönt med lite helg även om jag är ledig hela veckan så känns det ändå när det blir helg och alla andra blir lediga. Väderutsikterna för helgen verkar dessutom lovande så jag hoppas på en solig helg med någon utomhusaktivitet. Ikväll skall det bli bio men film är inte bestämt. Här är det billigare att gå på bio än hemma, ca 50-60 kr kostar en biobiljett, rätt ok.

Har hittat en second-hand-bokaffär, jättestor, som jag skall besöka i helgen. Vet nog egentligen inte så många amerikanska författare men jag har blivit lovad att där finns det mesta.
Kramar på er alla

1 Comments:

  • At 9:52 AM , Anonymous Anonymous said...

    Halloj!

    Vi håller tummarna för dig angående jobb, förstår att det måste bli lite långtråkigt. Nu ska jag gå hem från jobbet, ska gå till Studio Blå för att utnyttja mitt prensentkort jag fick av min gulliga sambo, 1 1/2 timmes massage, låter inte så dumt va. Ha en bra helg, kram Carina

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home