VI ÄR OVER THERE

I DET STORA LANDET I VÄST OCH DEN LILLA STADEN GREENSBORO I ÖST

Sunday, February 18, 2007

Snart påsk?!

Förlåt för min frånvaro på bloggen den senaste veckan, han inte ens någon bra anledning. Nu är jag tillbaka i alla fall.
Intervjun i fredags gick ganska bra tror jag, det kändes i alla fall så, sen får man väl se vad de tyckte. Jag hoppas på svar på måndag.

Det har varit alla hjärtans dag också, eller Valentine day som de säger här över. Här är denna dag helt hysterisk. Allt var fullbokat, biografer, restauranger och glassbarer. Affärerna var fullproppade med gosedjur, hjärtan i mjuka så som hårda material och ätbara röda och rosa kreationer. Vi shoppade inte loss direkt. Det mest fascinerande var dock dagen efter detta spektakel, som vi för övrigt firade med en film hemma i soffan. Påsken var kommen i butikerna, hyllmeter med påskprylar var staplade från golv till tak. Allt man kan behöva till denna äggätande högtid. Otroligt!

Jag lovar att skriva så fort jag får höra något från arbetsintervjun.
Kramar från oss

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home